söndag

busfabriken var ännu roligare än jag förväntat mig,
om ni inte varit där, åk dit!
håkans byxor gick sönder, ranjas tights gick sönder,
(G)elin brände sönder ryggen, sofie fick ont i analen,
och jag själv lider av träningsvärk i hela kroppen.
men det var värt det!

i fredags blev det utgång med antonia,
otten + hugo.
lyckat!

igår råkade jag sova lite för länge,
så jag missade dansen.
sista gången dessutom,
nu är det uppehåll. vad ska jag göra i alla dessa veckor?
på kvällen kom sis och höll mig sällskap,
vi hyrde film oså, jättemysigt!

idag har jag jobbat,
kvart över 7 åkte jag imorse, helt kolsvart ute.
men oj va duktig man känner sig när man kommer hem sen.
jag slockna dock så fort jag la mig i soffan,
så hann inte känna så mycket.
sen har jag sovit bort nästan hela dagen,
ätit har jag hunnit med också.

nu tänkte jag duscha, sen sova.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback