tisdag

jag måste sluta shoppa!
jag köper kläder även när jag inte har råd,
förstår inte ens hur jag lyckas.
så nu har jag köpt mig en spargris..
eller, en sparmonki skulle man väl kanske säga.
mest för att jag tyckte den va söt,
men nu ska jag börja spara pengar.
jag har redan lagt i några femmor och enkronor, och mer ska det bli.
tänkte leva jäkligt snålt fram tills vi åker,
ska mest lägga pengar på solarium..
skulle egentligen behöva köpa en till bikini,
för hur ska jag klara mig på 2 bikinisar i nästan 3 veckor?
dom kommer ju bli helt förstörda.
jaja, det löser sig.

efter praktiken idag träffade jag caroline och malin p/jp,
vi gick på stan, dom leta nyårsklänningar. eller a, mest malin.
sen åkte carro hem, malin gick och åt pizza.
och jag åkte hem och åt thaimat. mumma!
skola imorn då, dyngnajs!
och på torsdag blir det matlagning hemmos carro,
checka in hennes nya place.
ska bli spännande. och innan det, busfabriken med klassen.
ojjjjj va det ska busas.
och på fredag ryktas det om ölhävartävling på otten,
klart man ställer upp!

nu äre ju så va att jag lovat lite mer bilder i bloggen,
har dock inte tagit några nya på ett tag,
men jag tänkte släppa några random bilder från mobilen.



piratsebbe på donken för ett tag sen


j&j på partaj


och såhär mycket har vi att göra i skolan.
sofie tyckte det var dags för nebil att få 2 ögonbryn, istället för 1.


en ashet malin, grrrrrrr ;)


lektion. jag i sofies läckra mössa, och nebil my love i bakgrunden.


min nya sparmonki! titta va söt. puss på den.

Kommentarer
Postat av: Nicolas

då har vi samma problem!

Postat av: L O O

Vad har du hittat på idag då?

2008-12-02 @ 22:35:08
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: maaaaaalinppp

HAHA FJANT :D

2008-12-03 @ 16:09:26
Postat av: Citty

Jag shoppar också även fast jag inte har råd.. Det liksom knyter sig i magen om jag inte kan köpa det jag vill ha, haha.

2008-12-03 @ 21:32:53
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback