tisdag igen

hemlängtan,
och ändå har det bara gått 5 dagar.
över 2 veckor kvar, hur ska dethär gå?
imorn är det julafton,
vi ska till stranden och dricka glögg och äta pepparkakor.
borde inte klaga.

idag var vi på marina mall,
jag, lillasyster, farmor och faster.
jag köpte ingenting, och det fanns hur mycket som helst.
förjävligt.
vi ska åka dit en annan dag,
när vi inte är lika trötta och stressade.

jag saknar mamma, jag saknar min syster, johanna, malin, carro och så vidare va.

malin vill ha bilder förövrigt,
har inga intressanta än,
men det kommer!
nu ska vi se på film,

god jul på er!





You say that you can do without me
Go ahead now try and live without me

Baby save up all your tears
You might need them someday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback