onsdag

riktigt seg dag,
vaknade upp imorse och kunde inte prata..
så det blev att ringa och försöka pipa fram att man va sjuk och inte kunde komma.
jag har legat i sängen nästan hela dagen.. eller länge iaf.
sen var ja tvungen att gå upp och diska och tvätta oså.
efter det kom papsen och hämta mig så åkte vi till farmor och farfar,
alltid samma diskussioner om skola och massa, det är jag trött på.
annars tycker jag om dom faktiskt..
skulle tränat idag men jag vågade inte, vill inte bli sjukare.

imorn vet ja inte, jag och johanna skulle lira badminton men vet inte hur de blir? ;o
annars har ja inga planer, förutom skola såklart. 2 dagar, sen lov :)

fint väder idag förresten, nästan som vår..
fast snart kommer det bli jättekallt tror jag,
ge mig sommar!

jag bara älskar låtarna i high school musical :)
dom är så gulliga..
och imorn är det alla hjärtans dag,
det är också ganska gulligt.
hade ju varit roligare om man haft pojkvän såklart,
men jag har ju mina vänner så jag klarar mig.

nu ska ja sova snart tror jag,
annars kanske ja kommer me ett till inlägg om ett tag..
börjar nästan blogga lite för mycket nu ,
har bara inget bättre för mig, + att det är ganska trevligt..


what´s the worst thing that could happen?
we could change our minds.

Kommentarer
Postat av: becca

ja ellerhur :) då blir ju det hela mkt roligare :) vad ska du hitta på idag på alla hjärtan dag :)? fått nån ros?

btw ska du baka de där hjärtana :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback