söndag

jag har märkt att det är sjukt osocialt att ha en dator i sitt rum..

och idag är det söndag, jag älskar söndagar!
så skönt att bara va hemma och dega..

i torsdags fyllde min älskade syssling år så i fredags var vi ute,
och vad som hände sen vet jag inte..
gick hem halv 2 av olika anledningar, men mest för jag hade så ont i fötterna.

igår var jag bara hemma och svulla med papsen och lillasyster.
mysig dag var det iallafall,

idag har jag varit på dansen och sen inget mer.
ska nog inte göra något heller, kanske kasnke gå ut och springa..
eller kanske gå och sola?
eller kanske ingenting..

om det blir som jag tror det blir kommer min vecka vara ganska fullbokad,
och det är första gången på länge..
imorgon ska jag iallafall träffa min underbara johanna,
och på kvällen blire träning på friskis igen.

funderar på om ja kanske ska åka till mamma idag,
får se hur de blir..
nu ska jag äta glass med varma hallon, bye

Kommentarer
Postat av: becca

jaha nee men gud ja det förstår ja :) men försök kommentera så ofta du kan bara, det är jättekul när någon kommenterar speciellt någon man vet vem den är och tycker de är kul att läsa :) Ha det så bra! du föresten vad har du för tider på Vero moda? aslltså när ni praktiserar

Postat av: Becca

Hej gull :) mm mm dte är ju så :) man vill ju hlest det! jaha men nej vad tråkigt :/ haru träffat frida nåt? för hon jobbar där, hon rä jättetrevlig och snäll och lätt att prata med :) men om du känner sådär så ska du verkligen byta man måste ju trivas :) och personlaen är ju nästan de viktigaste! Jag ska vara på VIla där är det ju unga tjejer, och verkar jättesnälla! Hoppas du hittar nått bättre nu!

2008-02-12 @ 12:37:40
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback