tisdag

tjabbaaa,
igår träffade jag min älskade johanna, gick på stan oså,
sen skulle vi träna.. första orkade vi inte men gick dit ändå,
och när vi kom dit fick vi reda på att de skulle va step ist för aerobics..
så vi sket i det, hade ingen lust för det.
gick hem och bestämde att vi skulle träna på onsdag istället..
och när jag kom hem fråga sis om ja ville hänga med på promenad ,
och eftersom jag ville känna mig iaf lite nyttig så hängde jag på.

idag skola sen hem och äta sen hem till mamma och äta igen,
ja jag är tjockis.
fast sen tog vi en sjukt lång och snabb promenad idag igen så de gjorde inget.

imorn är det praktik igen,
har ingen lust alls med det just nu..
+ att vi måste äta på stan då och då kommer det blir pizza,
men ja vill inte ha pizza för jag ska vara nyttig så då blir det också fel.

och nu sitter jag och kollar massa tatueringar,
och jag SKA göra en snart,
men jag vet varken vad jag vill göra eller vart jag vill ha den.
någon som har några tips?

sjuk är jag också,
håller på att tappa rösten.. jättemesig låter jag ibland,
och jennie bara garvar åt mig.
lyckat att bli sjuk precis till lovet,
var sjuk hela förra lovet också minns jag..
och ändå festade jag nästan varje dag x)
på sportlovet har jag och johanna kännt varandra i 1 år 8-|
det ska firas,

natti.

Kommentarer
Postat av: sara

öhh var håller du hus, ser dig aldrig i skolan längre :D

Postat av: becca

Jaa det tycker jag verkligen du ska testa :D
jag har gjort de förr, ganska lätt med :D skitgott blir de om man lyckas ;) det behöver inet vara en rulle smördeg finns i små fyrkantiga kartonger typ där de står smördeg på :)

2008-02-13 @ 09:18:56
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi har bara kännt varann i 1 år, men känns som en evighet. Roligaste sportlovet hade vi iallfall :)

2008-02-13 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback