torsdag

alla hjärtans dag..
i början av dagen kände jag bara blä för alla hjärtans dag,
men har fått massa gulliga sms och när ja kom hem hängde en påse på dörren med en present från mamma, och sen hade jag fått ett kort från mormor, och då blev jag glad :) så nu tycker jag om denhär dagen, alla är så gulliga.

ska bara va hemma idag, va hemma och mysa.
kanske baka lite alla hjärtans dag-bakelser, ett tips jag fick från becca :)

helgen skulle bli lugn, men det blir kanske party imorn... och isåfall utan dricka.
skön dag i skolan också, 10 i 10 till typ halv 2. ska dock ha möte halv 3,
så blir att sitta kvar att vänta i en timme.

nu ska jag kolla tv,
puss till dig


Kommentarer
Postat av: sara

tycker med det är en mysig dag :)

Postat av: Becca

visst är han :D så jävla klockren :D
ska josse hitta på på lovet då :)?`Pussis

2008-02-18 @ 16:07:44
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback