typ torsdag/fredag

klockan är 01.37 och jag kan inte sova!
det är fett irriterande eftersom jag är trött..
sis ligger där inne och snarkar gott iallafall,
och ska nog själv försöka sova snart igen.

jag har egentligen inget att säga, har bara inget att göra..
idag har jag varit på stan en sväng, första gången ja är ute på typ 3 dagar.
är fortfarande inte frisk men sitter inte med feber iallafall.
träffade sis alltså.. och vi var bara inne i en affär men var ändå på stan i ca 1 timme.
och ja antar att dom flesta förstår att vi var inne på monkii..
första gången ja varit inne där sen de öppna,
och jag blev så jävla kär. det suger att vara pank,
säger bara att ja ska shoppa loss när ja får pengar.
efter stan följde ja me sis hem till mamsen,
det var meningen att vi skulle gå promenad, jag johanna och malin..
istället följde vi me malin till jessi för att lämna en grej,
sen åkte vi hem och gick en prommis på typ 10 min.
sen åkte malin hem, och de skulle ja också egentligen.
men ja orkade inte så ja stannade kvar här och a, här sitter jag nu..

imorn blir det stan igen,
men denna gång me niklas som jag saknat så mycket.
det ska bli mys.

nu ska ja försöka sova igen, nattnatt.

Kommentarer
Postat av: sara

det håller jag inte med om. haah aa jag vet jag känner detsamma haha fuck it. yes de blire (H) haah händer i helgen då snuggve?

Postat av: sar

ah okej, nja, imorgon ska jag till stan sen ska jag gratta min farfar sen vet ja inte vad som händer och sker, kanske fest, kanske lungt ;D who know ;D

2008-02-22 @ 21:28:46
URL: http://sarafranzen.blogg.se
Postat av: sara

jadu, det är la bara ta någon dag, vad tycker du ;D du skulle inte på babas föresten va? ;D

2008-02-27 @ 21:33:46
URL: http://sarafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback