lördag

bakfull och sjuk, kan det blir bättre?
sitter och dricker min 3e kopp med te..

hade ett väldigt lyckat nyår, sjukt kul :)
var först hos malin, sen åkte vi hem till matte och sebbe.

första dagen på nya året blev det att säga hej då till kusinerna som har flyttat till Abu Dhabi nu, sjukt skönt! ska åka och hälsa på någon gång :) så vi åkte till scandic och bubbla, basta och myste :) sen gick vi och åt på restaurang, väldigt trevligt och mysig dag! sedan blev det bio med malin, ante, poppe och sunkan (?) :) 

i förrgår träffade jag johanna en stund på kvällen,
efter att jag tränat och solat.
alltid lika kul att träffa dig! måste bli oftare..
och igår var jag med min älskade sahra,
gick och tog en fika på fräcka,  mycket mys.
sen visste vi inte vad vi skulle göra, så vi bestämde oss för utgång.
malin kom hit också så sjöng vi massa singstar osv, sen kom andrea med :)
vi fick jättebrådis och var tvugna att springa ner till otten,
typ tomt när vi kom dit. men blev en lyckad kväll :)
träffade cassandra igår också,
och fick höra att hon flyttar till turkiet om en vecka.
jävla skitunge.
skulle tränat idag med men eftersom jag har så ont i min hals blev det inte så.

har faktiskt nyårslöften,
träna och sola mer, och äta bättre. har ju gått bra än så länge ..
sen måste jag bli mindre kräsen och se till att skaffa mig en pojkvän, det är ju så mys.
men verkar som att norrköping är ganska tomt på killar för min del.
alla som har hittat någon dom är kära i som är kära tillbaks ska va helnöjda!

snart börjar skolan också, väldigt segt..
fast lite kul att träffa alla ändå :)

lägger upp lite bilder från olika dagar,
sen ska jag gå och hämta en till kopp te.

       
     

   
image80

Kommentarer
Postat av: Moa

Snygg kläning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback