måndag

kom nyss hem,
har varit i linköping med handels klasserna..
rätt kul faktiskt, lite skakis på trampolinen och när vi åkte inlines,
men annars vare kul..

nu ska jag typ käka, sen gå ner till stan ett tag och kolla lite nytt tror ja,
sen ska jag nog träna också.

hemma hos pappa igen förresten, efter att ha bott hos mamsen i 2 veckor.
får se hur det går denhär gången..

fick sms av sahra förut,
hon skrev att hon var tvungen att ha sina grejer innan hon åker.
sen när jag frågar vart hon ska så säger hon:
ae jag drar till egypten på onsdag..
tack för att du berättar! sola massa åt  mig baby,
eller ta med mig?


Well let's step outside,
Let's go for a ride,
Just for a while.
No we won't get caught,
Well that's what I thought, until we cry.

I'm still here,
But it hasn't been easy,
I'm sure that you had your reasons,
I'm scared for this emotion,
For years I've been holding it down,
For years I've been holding it down.


And I,
Love to forgive and forget,
So I,
Try to put all this behind us,
Just,
Know that my arms are wide open,
The older I get, the more that I know.
Well it's time to let this go.

This girl tries her best everyday,
But it's all gone to waste 'cause there's no one around...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback