onsdag

idag var jag i skolan!
äntligen fick jag träffa lite folk, prata av mig lite..
fan va ja tycker om min klass! jag får inte nog av er :D
sååå kul att se er igen , bara fylldes av glädje när jag såg killarna komma där,
en efter en :D och tjejerna jag brukar umgås med, ni vet vilka ni är, ni gör mina dagar!
hade en heldag om praktiken som vi ska ha, typ hur man skulle va,
vad man skulle tänka på osv..
en av sakerna va att man inte skulle ha tuggummi i munnen när man var där,
sen skulle vi gå till praktik platserna och typ lämna ett papper och presentera oss,
så jag tar ett tuggummi för att va lite fräsch, är man smart eller?
ska va på vero moda förresten, varje onsdag.. om jag inte nämnt det.

inatt ska jag sova jättetidigt,
john blund eller vafan han heter , han som flyger runt och gör så alla sover,
han måste ha glömt mig inatt för jag fick ingen sömn inte..
nu ska jag äta lite tror jag,
skola imorn igen! :D wiiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback