tisdag


sitter hemmos mamsen,
alla sover.. förutom johanna som jag hoppas kommer hem snart.

igår gjorde jag inte mycket, förutom skola och sen en promenad med sis.
gick och la mig ganska tidigt, drömde en sjukt läskig mardröm om ormar.
men jag vaknade när syrran kom in och väckte mig, lite lättad jag blev.
sen sov jag mycket gott, :)

första dagen på praktiken imorn,
skapligt nervös jag är.. så sjukt mycket man måste tänka på.
kommer säkert försova mig också..

andrea dags att bli frisk och pallra dig till skolan!
tomt utan dig.


äntligen,
det var fan på tiden!

du lyckas alltid få mig på bra humör,
och ofta genom att bara finnas till..
jag tar åt mig av allt du säger,
dina ord betyder så mycket mer än du tror.
får bara inte nog av dig :)

Kommentarer
Postat av: n

kul med praktik då :D jag kanske tittar förbi nån dag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback