torsdag

nu var det ett tag sen igen..
har typ inte hänt så mycket.

firade anton i fredags, lyckad kväll,
förutom att jag blev otroligt besviken på någon jag trodde visste bättre.
men det går nog snart över..

i lördags var jag bara hemma min lillasyster,
såg på film och myste. och söndagen gjorde jag inte mycket heller,
var ute på en promenad med andra systern..
i måndags tränade jag med bästa johanna,
i tisdags.. gjorde jag nog ingenting tror jag, förutom skola.
igår vare praktik, rätt kul faktiskt.. och sen jäävligt lång promenad igen,
duktiga vi är.
idag bara skola, sen har jag inte gjorde ett skit.. legat hemma och degat i soffan.
imorn vet jag inte vad som händer, några mysiga ideér?
ska iaf på stan och leta lite nya kläder, det är på tiden..

på lördag blire iaf att fira linn och madde,
ska bli väldigt kuuuul :)
nu måste jag följa med min syster till tvättstugan för hon inte vågar gå själv,
natti

What's the worse thing that could happen?
we Could change our minds.
That seems to be the hottest topic at this time
We sit around in meditation, dragon chasing
Wondering ho's holding who's got the will to draw the line
I know you've got something burning up inside
It's so unhealthy but so good for me
If I didn't know- if I didn't know- If I didn't know what you loved me,
would you tempt me?

God only knows our contradictions to quitting
It's a hate to love relationship thing
a fire under you is so fulfilling
I feel there's nothing more I'm giving
Giving you the choke hold
My flirting with disaster is modern love
you are so bold
my wanting to kiss you still is not enough
I'm getting over all the comments
unfriendly statements made my people of nonsense

I'm getting stronger by the minute
and once I slip into position I'll swing you
and turn you all around

You are the sweetest thing i've found since whenever
You're the only way my time is measured
You might be the silent type
but you're advertising louder now
It's crazy how you're killing me. 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback