onsdag

jag bara ääääälskar vädret!
sjukt underbart,
sitter ute på rasterna i varmaste kläderna någonsin och håller på att stekas ihjäl!
men jag klagar inte, det är så det ska va.
slutade tidigare idag, och igår.
har inte funnits något att göra,
så det är nice. förlorar ju pengar dock,
men ändå skönt att komma hem typ 22.30 istället för 01.00.

helgen är ganska oplanerad tror jag..
får besök från ljungby hela helgen,
då papsen ska iväg i en vecka.
trodde jag skulle få lägenheten för mig själv, men icke.
trevligt ändå :)
så kommer sysslingen från göteborg och hälsar på i norrköping också,
så det blir antagligen utgång på lördagen.
annars förväntar jag mig annat besök också ^^
nu ska jag väl sova strax,
börjar 12.10 imorn, slutar 23.00. lång dag!
jag som vill hinna vara ute i solen lite..

verkar som att det blir halmstad - tylösand trots allt :D
och jag är taggad!

natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback