söndag

vart ska jag börja? jag minns knappt vad jag gjort i helgen..
i fredags.. ja just det,
åkte till skärkind!
alex hämtade mig, malin och carro var redan där.
kom dit och det var väl sådär,
vi dansade, badade osv.
vissa hade det bra iallafall ,
och gjorde sitt bästa för att leva upp till löftet. (haha!)
sen åkte vi hem,
hade planerat att dra till hugos,
men tiden sprang iväg..
åkte istället till donken,
åt lite mat,
sen hem och sov.

igår så kom malin hit,
sedan drog vi till 18-års fest.
vi cyklade ! duktigt av oss.
vi hann inte ens dansa innan vi bli tvugna att gå,
men trevligt hade vi :)
malin åkte hem, jag cyklade vidare till hugos.
trots en liten incident (?) på kvällen så hade jag kul.

idag vaknade jag yrast ever,
fattade inte mycket alls..
men saker och ting började klarna upp efter en stund.
har inte gjort något vettigt idag,
bara fixat naglarna.
hade även tänkt gå och hälsa på andrea, med linn,
får se om det blir så.
i annat fall ska du veta att jag tänker på dig min ängel,
och att jag kommer så fort jag har tid. saknar dig riktigt mycket..
kommer även stunder då jag tror att allt är som vanligt,
sätter mig och börjar skriva till dig på msn att vi borde ses,
att jag undrar vart du håller hus, om du har ett bra sommarlov..
eller tar upp telefonen för att ringa..
blir alltid lika besviken när jag inser sanningen,
även om det fortfarande är lika overkligt.
när ska jag förstå, på riktigt?

nu ska jag lägga mig och kolla på en film,
och imorn äre jobb som gäller.


I've had a little bit too much
All of the people start to rush.
Start to rush by
Caught in a twisted dance
Can't find my drink or man.
Where are my keys, I left my phone.
What's go-ing on on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright.

Just dance. Gunna be okay.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Spin that record babe.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Gunna be okay.
Duh-duh-duh-duh
Dance. Dance. Dance. Ju-ju-ju-just dance.

Go. Use your muscle comin out work it hustle
I got it, just stay close enough to get it
Go slow. Drive it, clean it like so clean it's been molesto, I got it, and your popped coll'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback