söndag

ångest,
jag vill tillbaks!
jag bara saknar allt och alla,
vi hade det ju så jävla bra..

våra dagar såg ut ungefär såhär:
vaknade vid 9-10,
köpte frukost och sedan satte vi oss utanför tältet i brassestolarna,
lyssnade på musik, åt och chilla.
drog till stranden,
låg där till typ 4, åt korv, flera gånger under dagen, haha.
sen åkte vi hem, satte oss i stolarna med musiken igen,
duschade, fixade oss, chillade lite till, festa, sov.
det var helt underbart!
det är svårt att beskriva hur bra vi mådde,
och hur mycket vi älskade det..
nu är jag bara depp,
känns surt som fan att vara hemma..
börja nästan gråta när vi sa hejdå till marcus, thim och co.
fan.
hålla kontakten ska vi göra i varje fall
det enda som är bra med att va hemma,
det är att få sova i en riktig säng..

nu ska jag packa upp,
räkna alla insekter som kommer ut från väskan,
och sen ska jag sova.
tack tjejer för ni gjorde allt så jävla bra! ♥

får väl bjuda på lite bilder också..

  
  
  
   
   


   
   
  
   

 



vad ska jag säga? jag gråter snart,
ta mig tillbaks!


godnatt.

Kommentarer
Postat av: erco

Marcus & Thim annars. Men det är okej.

Postat av: Thim

Jag grät faktist i bilen:/

2008-07-30 @ 03:28:33
Postat av: Erco

Jag kunde inte ens möta era blickar när vi åkte förbi er i bilen, iväg från campingen. Det gjorde typ ont inom mig.

2008-07-30 @ 03:32:19
URL: http://ercoo.blogg.se/
Postat av: marCCCCCCCus

du ändrade inte mitt namn ditt as

2008-07-31 @ 01:51:20
URL: http://ercoo.blogg.se/
Postat av: Erco

aa nu e ja nöjd

2008-08-01 @ 20:03:51
URL: http://ercoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback