söndag

va ska man säga...
fredagen var både bra och dålig, mest bra tror jag..
utgång iallafall, hugos.

kom hem i lördags runt .. 12 typ? kanske..
och bara låg och dega i sängen hela dagen,
gick väl upp och åt lite då och då.

idag har jag jobbat,
och annars inte gjort någonting..

nu sitter jag och kollar igenom massa bilder,
inte smart av mig.

sahra, kom hem från stockholm!
johanna, kom hem från norrland förfan!
miss u girls.

Andrea, jag sitter här med din tröja på mig..
duvet den som jag hade på mig när vi skulle kolla på fotboll,
och samla poäng och du vann överlägset med dom sista 50 poängen
som du samla på dig på spårvagnen på väg hem! haha :')
hoppas det inte gör något,
den luktar du! ♥

ae, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback