tisdag

tro det eller ej,
men vi drar!
om ca 24 timmar sitter vi på bussen påväg till halmstad,
tylösand med bästa vännerna, 4 dagar, kan det bli bättre?

och jag är hur stressad som helst!
hur fan ska dethär sluta?
jag har inte ens börjat packa,
och jag har inte köpt allt jag ska än..
idag köpte vi biljetter iallafall,
och plannera massor.

ska börja packa lite ikväll/inatt,
sen imorn blire att gå upp tidigt,
hinna sola, packa, städa och handla innan jag börjar jobba..
sen åka till jobbet, slutar 11,
åka hem och hämta grejer, sen direkt till resecentrum.. panik!
vädret är med oss iallafall,
det är vi mycket glada över :)


antar att dethär blir sista inlägget innan vi åker,
men när jag kommer hem har jag nog mycket att berätta..
nu ska jag äta och sen packa,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback