-

sämst på att uppdatera, jag vet...
har inte så mycket att säga,
ligger mest ute och solar om dagarna så lite brun har jag allt blivit.
inte varit i skolan heller, men funderar på att kanske gå imorn..
just nu kan jag inte ens komma på vad det är för dag.
dansuppvisningen gick kanon,
jag bara älskar kicken!

längtar grymt mycket tills på torsdag,
sis springer ut,
+ alla andra då, och då ska det festas som aldrig förr!

dyngintressant inlägg säkert.

nu ska jag ta mig nåt att käka,
sen ska jag sooova.

saknar dig andrea,
på kvällarna och nätterna bombar du sönder mitt huvud..
men det gör inget,
dig kan man aldrig få för mycket av ♥


Kommentarer
Postat av: ssarra

som jag har de, fast ville få bort utväxten och så, och de fick jag ;D huhuh. hur mår du pullan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback