lördag

malin klagar på att jag aldrig skriver, såå...

i torsdags tog sis studenten,
grattis ♥
själv har man 1 år kvar,
och jag tycker det är lite läskigt...
att ge sig ut i verkliga livet,
jobba, plugga vidare eller vad man nu ska göra.
ser fram emot själva studentveckan,
men sen går jag gärna tillbaks till gymnasiet igen,
eller varför inte högstadiet?
blev utgång på kvällen,
inte haft så kul på riktigt länge.
väldigt lyckad kväll!
träffade niklas också,
evigheter sen, glad blev jag :)

igår blev det bara chill,
skönt det också.

idag skulle vi egentligen åkt och badat,
men när vi vaknar är det molnigt så det blev ingenting.

nu håller jag på och fixa till mig lite,
väntar på att sahra ska höra av sig,
och sen ska vi på lite party hos kim :)

och nu börjar det blir brådis,
ska hinna käka lite också.


11 veckor..
det är ingenting, och folk börjar säga "nu har det ju gått ett tag"
som att 11 veckor skulle förändra något.
men det går framåt, det gör det.
tänker på dig min vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback