söndag

legat på stranden hela dagen,
så jävla skönt.
man kan väl inte annat än älska detta väder.

skulle haft möte imorn,
åkt iväg och gjort något kul eftersom det är sista gången innan sommarn.
men nu har anna tyvärr gått och blivit sjuk,
så det blir inget.
ska ta mig till skolan iallafall och lämna in böcker oså.

kusinerna kom hem från Abu Dhabi idag också,
och när jag kom ut i köket låg 2 paket där.
fick ett halsband och en plånbok :)

sofia, jag är så jävla ledsen för din skull.
dethär händer allt för många personer nu,
känns som folk försvinner överallt..
och jag vet att ingenting jag säger kan få dig att må bättre,
hur mycket jag än försöker.
om du undrar något, eller bara vill prata,
så finns jag endast ett samtal bort.
tänker på dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback