söndag

lyckad midsommar,
den firades som sagt hos carro i svärtinge.
grill, kubb, dans, bad,
micket trevligt.
försökte sova också,
men det var inte speciellt lätt
när en adel och en kalle kom inspringades hela tiden för att störa.
så sova kunde jag inte göra förren dom åkte hem,
typ halv 7?
vaknade upp med heidi brevid,
hade ingen aning om att hon låg där.
vid halv 11 typ gick vi upp för att äta frukost,
jag gick dock och la mig igen, 4 timmars sömn är för lite för mig.
malin och heidi åkte hem,
jag var kvar.
jennifer och mallan pantzar kom,
sen gick dom och carro och jag kollade på film.
hon somna.
sen tog jag bussen till malin,
kollade på film och myste.
sov här, och nu gör vi ingenting,
malin ligger i sängen framför tvn.
kanske borde gå hem snart?
inte träffat min familj på 2 dagar,
och mamma ringer och tjatar på mig.

imorn äre jobb igen,
och på fredag drar vi till göteborg,
lite liseberg och kanske lite shopping?

nu ska jag mysa med malin,
kiss.

Kommentarer
Postat av: Becca

Neee de kanske de inte gör, får väl ta bort den då men jag la mest upp den för jag tyckte det var patetsikt och dåligt och att dom som gjort den har gjort fel inget annat. menade inget illa med att lägga upp den iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback