söndag va?

och då var man hemma från göteborg..
var ju iofs några timmar sen jag kom hem.
åkte i fredags,
när vi kom fram bar det av till stan direkt,
tog en fika på avenyn, och sen vare dags för shopping.
köpte mig en tröja, glajjer, bikini, skärp, väska, plånbok.. ja.
sen åkte vi hem till sysslingarna där vi skulle bo,
käkade och sådär.
ingen av oss hade orken att åka in till stan igen,
så vi hittade en fest på landet och drog dit.
fjortisar och raggare, underbart!
sis och jag hittade dock dansgolvet direkt,
så vi överlevde kvällen ändå :)
hade riktigt trevligt till och med...

på lördagen var vi alla pigga och glada.. (ironi).
men vi kämpade oss upp ur sängen,
och drog sen till liseberg.
åkte inte mycket alls,
vi åt mat och stog i kö hela dagen.
men det var ju en upplevelse det också..
gick i spökhuset gjorde vi också,
nästan pinsamt hur mesiga vi är.
det var jag, emelie (syssling), johanna och julia som är mina kära systrar.
emelie springer ut genom första bästa nödutgång hon hittar,
hamnar sedan utanför liseberg och kommer inte in igen.
johanna börjar tjuta,
julia håller stenhårt i mig och blundar hela vägen,
och jag själv gick och skrek breve en kille jag inte kände,
ett under att hans jacka inte gick sönder så mycket som jag drog i den.
aldrig mer!
sen åkte vi hem,
jag gick direkt och slängde mig i sängen,
sen kom alla andra, en efter en.
vi alla somnade typ 9 - halv 10 den kvällen.

samma tid dagen eftert var det dags att gå upp,
vi åt frukost, packade ihop och satte oss i bilen för att åka hem.
kom väl hem runt halv 4 efter en del stopp på vägen.

lyckad helg må ja säga :D
skönt att komma bort ett tag, lite förändringar.

måste också säga att det var en väldigt konstig resa,
en aning övertrötta hela helgen?
vår humor var ju så låg som det bara gick,
men jag klagar inte, magrutor ;) ett gott skratt.....

malin kom hit förut,
kollade på em-finalen med mig.
eller ja, malin kollade inget som vanligt,
men hon höll mig sällskap :D

och nu sitter jag och funderar på att börja lira boll igen,
då är bara den stora frågan, vart?
inte blir det eneby igen iallafall, har någon ett förslag på ett bra lag, säg till!

och nuuu ska jag sova, ska upp tidigt imorn,
hinna sola och greja lite innan jobbet.
borde jag kanske förvänta mig ett samtal inatt också?
känns som att jag borde va beredd på det.
godnatt!




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback