tisdag

skolavslutning idag..
jag var inte där.
känns som jag skiter i det mesta just nu..
istället har jag varit hemma och städat sönder,
svinkul.

imorgon börjar jag jobba,
och nu sitter jag här med värsta ångesten.
mitt lov då?
och innan det ska jag till tandläkarn,
7.10! också svinkul.

eftersom alla är mycket tråkiga ,
så blir det väl att sitta hemma och glo på matchen idag.




I tried so hard,
thought i could do this on my own.
I've lost so much along the way..

I come to you in pieces,
so you can make me whole...

So breathe in so deep
Breathe me in
I'm yours to keep

Kommentarer
Postat av: sanna

stackare exakt samma tid fick jag till tandläkaren för ett tag sen :)

Postat av: sanna

haha ja visst äre :)

2008-06-10 @ 19:26:11
Postat av: Becca

hahha braaa ;D klart man måste se!!! Du vi måste ses på lovet? blir ju aldrig av! men vi måste! festa ihop ;D

2008-06-10 @ 21:40:04
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Becca

mm ellehur :D fan vad HÄRLIGT :D hihi klart vi ska det :D jobbar du hela sommaren? jobabr du för tider då? går ju ses på kvällarna med :)

2008-06-10 @ 22:44:24
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback