torsdag

började jobba igår, faktiskt rätt så kul.
och det gick bra :) jag som var så rädd.

imorse gick jag upp klockan 5,
kan ni förstå det?
det är fan mitt i natten, då ska man ligga i sin säng och sova,
och inte gå upp för att åka och jobba.
aja, när klockan blev 10 hade jag redan druckit 5 koppar kaffe,
så jag blev pigg ganska snabbt.
kan va så att ja kommer ha ett starkt kaffe-beroende efter denhär sommarn.
men det är värt det, så rik jag kommer bli ;)
skulle jobbat imorn också,
men våran handledare blev sjuk så vi fick ledigt.
nice :) sova ut.
helgen har jag inget planerat,
förutom att se fotboll på lördag.


och nuuuuuuu kära läsare,
nu behöver jag era råd, på riktigt!
jag och johanna sitter och snackar om att göra en förändring,
vi ska nog gå och bli brunetter!
stort steg för johanna som typ alltid vart blond,
mindre steg för mig som varit brunett ett antal gånger tidigare.
men ändå, vad tycker ni?
ni vet ju hur det är med min beslutsångest,
jag har ju värsta problemen med det.
tänkte först att det skulle va snyggt med ljust till sommarn,
men brunt är fan mer jag..
har dock inga bilder,
så jag hoppas ni minns ändå :)
hjälp mig! ^^



Kommentarer
Postat av: Emelié

bli brunett ;D

Postat av: Becca

du jag vet faktiskt inte än :/ segt segt! men får väl se, vilka ska du med till tyreslöt då :)? var du där förra året med?

2008-06-13 @ 09:32:01
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Emelié

braaaaaaa ;D allt bra med dig? :)

2008-06-13 @ 17:03:06
URL: http://emeliesophia.blogg.se/
Postat av: n

det är så jäkla fint med brunt hår :)

2008-06-14 @ 12:51:57
URL: http://natalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback