torsdag

fortfarande sämst på att uppdatera,
har inte tid helt enkelt.
jobbar hela tiden,
kommer hem typ halv 1 varje natt,
och jag är redan trött påt!
saknar mina vänner gör jag också.
nu ska jag snart börja packa,
sen äta lite, sen sova.
imorn bär det av till gbg,
med familj och kusiner.
utgång imorn för mig och sis :)
och på lördag blir det liseberg.

egentligen har jag så mycket att skriva,
men jag kommer nog inte få ur mig allt.
och det mesta är bara klag.
men, jag tänker på en viss jävla person som jag inte hört av på sjukt länge,
därav horoskopet nedanför. jag undrar hur du har det!
jag är irriterad på en annan viss person som inte förstår vad nej betyder.
jag hatar att folk säger att jag blivit tråkig, dryg, deppig...
undra varför?
jag vill umgås med alla underbara människor
istället för att springa runt på ett lager hela dagarna.
jag vill vara med malin på kryssning nu.
jag har ont i fötterna av jobb-skorna.
jag saknar andrea så mycket att jag snart spricker. vart är du?!
ja, det var typ hälften.


just nu vill jag egentligen bara sova,
sjukt dålig dag.
fick dock ett sms som gjorde mig på lite bättre humör :)
sitter och pratar lite med självaste sebastian på msn också,
tack för din dåliga humor, det piggar upp lite det också ^^
borde vara glad,
längtar tills imorn.
så nu ska jag få allt gjort så jag kan krypa ner i sängen.
skriver igen när jag har tid,
om det ens är någon som läser längre..
jaja, godnatt.


Oxen
Alla dina plikter är inte så nödvändiga som du själv tycks tro.
 Du borde nog byta livsstil.

Kommentarer
Postat av: caroline

Hoppas du får det bra i göteborg gumman :) <3

2008-06-27 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback