-

igår kväll var jag och malin utanför andrea,
tände ljus, skrev i snön och lämnade våra handavtryck.
det är så jävla tragiskt, så jävla sorgligt.
du hade hela livet framför dig min älskling.
det är något som inte stämmer med allt dethär,
känns som att andrea kan ringa mig eller logga in på msn när som helst.
jag fattar ju inte, kan någon få mig att förstå att hon verkligen är borta, för alltid?

vi var där idag igen, och nu var carro också med. all jävla snö bara förstör.
men vi letade fram blommorna och la upp dom igen.
jag kan bara inte sluta gråta..
jag har så mycket minnen med dig,
så många roliga stunder vi haft tillsammans.
jag vill bara vrida tillbaka tiden och berätta för dig hur underbar du är!
man blev alltid så glad av ditt leende,
och vår humor var helt klart den bästa!
nu känner jag för att isolera mig, att aldrig mer träffa folk.
jag vill vara ensam, och ska jag träffa någon så är det andrea.
nu vet alla, att man kan aldrig säga för många gånger hur mycket man tycker om någon, för om personen försvinner har man ändå inte sagt det tillräckligt.

och alla vänner, tack. jag uppskattar verkligen hur mycket ni ställer upp.

image113


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att vi inte e så bra vänner jussse men jag vill bara att du ska vet att jag bryr mej det gör ont i mej att tänka på det vill bara att du ska veta att jag finns och att jag e ledsen

Cicci hp1a

2008-03-25 @ 19:08:05
Postat av: Johanna

Älskade du

2008-03-26 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback