åt helvete med allt

jag kan fortfarande inte fatta.
jag behöver ju dig andrea!
jag vill bara vakna upp och inse att allt är en dröm,
att min underbara, underbara andrea fortfarande är vid liv.
varför fattade jag inte hur dåligt du mådde?
vad kunde jag gjort för dig?
du berättade så mycket, och du litade på mig.
jag borde ha gjort mer för att försöka hjälpa dig!
fyfan asså jag vet inte vart jag ska ta vägen,
jag älskar dig så jävla mycket.
du förtjänar så mycket mer, du är värd det bästa.
jag vill träffa dig en sista gång, ja vill berätta hur mycket du betyder för mig och hur bra du är. men jag får inte det.. jag kommer aldrig mer få se dig. jag behöver höra din röst. jag klarar inte av dethär.
jag tänker på dig andrea, hela tiden.
tack för att jag fått vara din vän, och för att du varit min och alltid funnits där för mig.
det är så jävla overkligt.
vila i frid, hos mig kommer du alltid finnas kvar.


image112

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( finns här för dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback