lördag

okej, modevisning i torsdags.
började fixa allt redan klockan 10, och i början tog vi det jättelungt för vi kände att vi inte hade något att göra. men sara sa att sen skulle vi bli jättestressade i slutet och så blev det. tiden bara rann iväg och vi var tvugna att träna, fixa hår, fixa smink, byta om, äta och aa massa. så vi hade ett par riktigt stressiga timmar men annars var hela dagen väldigt rolig :) och det mesta gick bra förutom en liten tabbe i slutet, men whatever :) var sjukligt nervös där ett tag också men som tur var hade jag någon som gjorde mig lite lugnare ^^ jag kom hem typ 21.30, så vi var där i nästan 12 timmar. tack för att ni fråga om jag ville va med, ja hade jättekul! ♥

igår blev det utgång. först deli, sen otten. micket rolig kväll faktiskt, blev bättre än jag förväntat mig. dock var jag helt blöt när jag kom hem av allt vatten jag fått kastat på mig, men sånna smällar får man väl ta ;p

idag har jag verkligen inte gjort någonting.. sis är här så vi sitter och glor på melodifestivalen. mysigt är det. ska väl lägga mig skapligt också antar jag. och imorgon är det dans som gäller, annars slappisdag då med. nu ska vi gå och handla chips och svulla :) det är jag värd. adjöken.

image103
här är beccas hår typ klart, och det blev jättesnyggt. hon hade sicksack-bena och krusat + lockat hår. jag står och fixar saras hår som hade samma friss som becca, fast uppsatt i en inbakad fläta där bak och en toffs mitt på huvet. lite svårt att förklara men det var grymt coolt :) mitt hår blev en page, hade en massa krångligheter med det eftersom det bara ramla ner hela tiden, men det funka till slut med 64302607 hårspännen och 7630762079 flaskor hårspray :)


image87image86
image88
image89image90
image91image92
image93
image95
image96image97
image98image99
image100
image101
image104

Kommentarer
Postat av: sara

haha uhlalal

Postat av: Becca

Svar: HAAHHA nee vaa ;D

2008-03-16 @ 16:37:42
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: sara

eller hur, hur fan kan det snöa nu? det är helt sjukt.. eller just nu regnar det. usch hate it!

2008-03-17 @ 12:34:01
URL: http://sarafranzen.blogg.se
Postat av: Becca

mm dom är riktigt heta ;D i like i like. vad gör durå josse? coolt förra året trodde jag inet direkt att jag skulle vara kompis med dig ;D fräänt! älskar att lära känna nytt folk :)

2008-03-17 @ 16:22:57
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: sara

haha mm eller hur, men vad säger du om liseberg då?

2008-03-17 @ 17:13:45
URL: http://sarafranzen.blogg.se
Postat av: Christel

Oh hade velat vara med =) Ser jättebra ut!

2008-03-24 @ 20:08:41
URL: http://christabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback