måndag

bara för dig sara!



jag minns inte vad jag gjort under senaste tiden..
men jag kan berätta om helgen.

i fredags efter skolan tog jag en sväng på stan med sara, becca och sofie,
fast sen försvann sofie och då gick ja me dom andra 2 gullungarna :)
köpte en tröja och lite annat smått och gott..
sen åkte jag hem, hade beslutsångest som vanligt inför kvällen..
men det blev utgång till slut, för ovanlighetens skull liksom.
hade en jättetrevlig kväll :)

i lördags blev det förfest med maria, becca, sara, fanny och linnea..
en förfest med mycket dans och dricka, kul!
sen drog vi vidare till babas, hade även där skitkul :)
tack tjejer för en sjukligt kul kväll! sällskapet gör allt ♥
måste göras om.
haft en bra helg med andra ord.

igår gjorde jag inte något speciellt, förutom dans då vilket alltid är lika kul :D
så nu har ja ganska mycket träningsvärk i benen efter att ha dansat järnet 3 dagar i rad, men jag klagar inte.
och idag har jag inte heller gjort något speciellt förutom skola såklart.
ska nog dra mig neråt och sola strax..
tänkte träna men jag orkar nog inte idag.

och nu är jag hungrig + att mina ben har somnat så nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: sara

haha SÅJA. tacktack (A) haha. owh det var skit kul i lördags, och som du sa, måste göras om :D snartsnart :D

Postat av: Anonym

Absolut =D

2008-03-03 @ 19:04:52
Postat av: Becca

hihi tack gulli du är :) detsamma sötnos!!

2008-03-03 @ 20:36:58
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Becca

haha noway :)
skulle vara rligt men nej nej måste ha mittlånga jag drömde om deinatt bara för de fyfan vakna och var livärdd och kände¨på håret men som tur var hade jag mitt långa kvar ;)

2008-03-17 @ 12:29:33
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Becca

ja ellehur grymt tråkigt!! men får hoppas att de fösvinner snart mm jag med eller vår iaf :) värme, ljus och solken :) udnerbart!

2008-03-17 @ 15:31:50
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback