måndag/tisdag

jag satt hemma, tagit bort smink och allt. sen skriver fredde att det är "fest" vid polishuset typ. först när han fråga om jag ville komma tänkte jag, "yeah, sure". Men sen var frida, alex och aja på så då jag tänkte varför inte? Jag packa ihop mina saker och sen blev jag hämtad av Björk. klockan var då ungerfär 24.00. Nu är klockan 07.10 och jag är fortfarane vaken. Har gått runt och tagit kort på alla andra. tur att jag har kul iaf. ska snart väcka fredde och se till att få med mig han till skolan.

och nu är jag hemma, blev ingen skola för freddes del iallafall.
jag var helt död så jag orkade bara med studiebesöket, sen gick jag hem.
aldrig mer!
gonatt.

Kommentarer
Postat av: sara

eller hur, men din jävla alkis hoppas du inte menar allvar? hahaha idiot :D

Postat av: Emelie

haha,så du hade alltså festat ;D din lilla buse ;)

2008-03-18 @ 23:33:37
URL: http://emeliesophia.blogg.se
Postat av: saraaaaaa

UPPPPPPPPPPPDATERA DIN MUPP :D

2008-03-20 @ 09:10:42
URL: http://sarafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback