söndag

jag är heeelt out, har haft några hårda dagar.
i torsdags fyllde papsen år så det kom lite släkt och så blev de lite party.
i fredags firade vi ponthus typ, var hemmos han först sen otten, askul kväll.
igår bar det av till ljungby än en gång, älskar att vara där :D
denna gång på 75års fest, riktigt roligt var det..
och nu ska jag sova! tråkigt inlägg, jag vet.. men nu vet ni vad jag gjort.
gonatt.


I'm out, I'm closing a chapter
All in, a world full of rapture
Caught up, it's time for the show
Baby, baby, baby

Tough luck, you win but you're losing
Break out, you'll be what you're choosing
One wish, illusion is bliss
So baby, baby, baby

You're at your mind
And love is a cover
This time
Your turn is over, it's over

Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye
My baby, baby, baby,
thank you

Kommentarer
Postat av: sari

du SUGER på att hjälpa! haha skoja! aaaa men fan vilken beslutsångest jag har ;P ae usch!

Postat av: becca

Ska du vara med ¨på tisdag :)?

2008-03-24 @ 01:46:23
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback