-




kom tillbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaks :'(
vill vara hos dig nununu.
tänker på dig hela tiden,
det är inte rättvist.
jag saknar dig så jävla mycket,
allt var mycket lättare när du fanns i närheten.
jag behöver dig verkligen,
och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till..
alla säger alltid, "hon finns kvar inom oss",
men det räcker inte..
jag går och undrar vart du är,
och om du mår bra och vad du har för dig.
har så många frågor som jag hoppas jag kan få svar på när vi ses igen,
vill bara att det ska vara nu.
andrea ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

joo de är klart!! mm ush!! stackare ;/ men hoppas det går bra och att du kommer ur det och fixar allt som ahr med skolan att göra men de5t tror ja :) jag tror på dig! Lycka till du med. klart vi måste ses snart :) men de blir aldrig av! men i sommar då jäklar visst? :D

Postat av: Becca

Jaa ellerhu, men försök det kan nog men där emot tytcker jag dina lärare ska ha mer förståelse än vad dom verkar haft ;/ vem har du som mentor? hoppas de löser sig på möjligas bästa sätt :)klart vi ska, sola bada grilla och massa =D

2008-05-21 @ 21:07:31
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Becca

Jaa ellerhu, men försök det kan nog men där emot tytcker jag dina lärare ska ha mer förståelse än vad dom verkar haft ;/ vem har du som mentor? hoppas de löser sig på möjligas bästa sätt :)klart vi ska, sola bada grilla och massa =D

2008-05-21 @ 21:07:46
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: Becca

Nee förstår det :) men jag förstår om du inte gör det, eller inte orkar. Gör det du orkar och gör ditt bästa :) inte mer, jag menar tänk på din hälsa med gör de som känns viktigast frö dig nu nu! vad gör de om 1000 år? TÄNK på dig själv gumman. Det är viktigare än lite jävla skolskit!! Sånt löser sig alltid vettu :)



japp jag ska jobba börjar 25 juni :) men har ju gansak hoppigt och skönt schema :D ledig ganska mycket inte så långa dagar! så de blir perfa :D

2008-05-21 @ 21:23:54
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback