lördag

har spenderat ett par dagar med malin nu,
sovit hos hon i 2 nätter...
första natten skrämmer hon skiten ur mig.
vaknar av att hon springer skrikandes upp ur sängen,
står och borstar av sig och springer ut i hallen..
jag säger att hon drömmer nåt askonstigt,
men hon svarar neee och bara står där ute och gnäller.
efter ett tag;
- josse, va håller jag på me?
- ae malin ja vet inte..
- men vadå är dom inte på riktigt?
- vilka då?
- myrorna...
- haha näe

efter tag inser jag att hon pratade om spindlar och inte om myror,
malin gör aldrig om detdär! jag vart livrädd.
innan det låg hon och snackade om en katt som inte släppte förbi henne..
kärlek till dig ♥

igår fick vi även besök av harry, mallan pantzar och jenna.
det var mycket trevligt :)

idag vet jag inte riktigt hur det blir,
vi alla hoppas väl på fest?
men jag börjar tveka på om jag orkar...
nu ska jag iallafall vila lite ^^

puss



Andrea... vart är du? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback