måndag

skola först idag,
sedan mötte jag anna och carro,
sen hämtade vi upp malin,
och åkte sedan till andrea's grav.
att stå där och se ditt namn,
det är bara så fel, och så overkligt.
trodde jag hade börjat förstå,
men tydligen inte.
sedan åkte vi till färgagården och fikade
och pratade.
jag bara älskar dessa samtal,
att sitta där och bara få ur sig allt känns så jävla bra.
tack för att ni finns tjejer ♥
uppskattar varje sekund tillsammans med er.
har dock möte imorn igen,
men denna gång bara med anna.
känns som det behövs det också,
jag har väldigt mycket jag vill ha sagt.

idag när jag kom hem satte jag igång och börja plugga,
och när jag var klar var jag tvungen att börja damsuga direkt.
tappade humöret totalt,
vet inte riktigt varför.
kul att jag ens förstår mig på mitt eget humör nu för tiden..
så jag gick ut och tog en promenad,
var väl borta en timme eller något.
gick till dig igen andrea,
bara satt där och prata med dig,
och tårarna vet jag inte om det var för jag var glad eller ledsen.
jag är glad att kunna gå och hälsa på dig,
och du har fått världens finaste plats där.
jag ville att du skulle svara.
hoppas du hörde mig :)
saknar dig så mycket.

imorgon har jag bestämt att jag ska gå upp
och springa vid halv 6, innan skolan.
tveksamt om jag kommer vara lika bestämd när jag vaknar..

nu måste jag plugga vidare,
viktigt prov imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback