måndag

deppdag..
kunde inte somna inatt,
och när ja väl somnade skulle jag gå upp efter 20 minuter..
orkade inte så ja låg kvar,
pappa hämtade mig runt 1 och vi åkte till skolan.
hade möte med rektor och grejer,
ingen aning om hur det kommer bli i skolan nu.
sen åkte jag till haga för att prata med malin och anna,
bokade ny tid för möte.
sen åkte jag och malin till stan,
köpte nya, gula glajjer, en klänning och en maskara.
sen åkte jag hem,
sofie frågade om ja ville komma och sova hos henne,
där har vi en tjej som förstår sig på mig.
tror jag ska åka dit sen..
sis är här också, alltid trevligt :)

Even if it's a lie, say it will be alright..
And I shall believe

Kommentarer
Postat av: K

Har du någon aning om varför Andrea tog livet av sig?

2008-05-07 @ 12:01:58
Postat av: ssarra

vart hitttade du gula glajjjer? :O skämtaru har letat precis överalllt! :O:O:O

Postat av: ssarra

orespektlös fråga föresten..

2008-05-08 @ 08:35:05
URL: http://sarafranzen.blogg.se/
Postat av: ssarra

haha nej jag menar respektlös* eller vad man säger (A)

2008-05-08 @ 08:35:48
URL: http://sarafranzen.blogg.se/
Postat av: K

nej det är inte respektlöst att fråga! När någon gått bort är det bra att konstanera vad som hänt och alla mår bättre av att veta och prata om det! Jag var inte jättenära Andrea på slutet men jag har känt henne och bryr mig om henne!

2008-05-08 @ 15:49:25
Postat av: Josse

jag tänker faktiskt inte ens ta upp den diskussionen här, alla har sina egna funderingar om vad som hände den kvällen.

2008-05-08 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback