söndag

helgen då..
hade planerat att bara ta det lugnt i helgen,
ändrade planer i sista minuten, som vanligt.
fixade mig, johanna kom hit..
vi + sahra fick skjuts till stan,
vilket vi var väldigt tacksamma för,
eftersom det spöregna.
fick sedan skjuts till olle,
kom dit vid 11, "förfesta" fort som fan,
drog igen vid 12.
vi sprang till spårvagnen, (som vanligt) och missade den.
vinkade lite på en taxi,
också som vanligt, och vi får alltid åka långt för väldigt lite pengar,
hur kommer det sig?
åkte till "lokalfesten",
och när vi kommer in sitter det 5 pers där inne och spelar poker.
vilket röj, tack för det alem! ;)
så jag fick skjuts hem igen..
det var ungefär 40 min av den kvällen som var rolig,
och då kunde jag väl lika gärna stannat hemma som jag tänkt från början?

igår gick jag hem till sofia,
såg på film, prata och myste.
helt perfekt lördagkväll :)
vaknade vid 11, sofia gick ut för att springa,
och jag låg kvar och sov.
sen kom hon tillbaks och då gjorde vi lite käk,
sen gick vi till stan och sen tillbaks igen.
och sen gick jag hem,
och idag har jag inte gjort nånting förutom ätit mat och duschat.
dansen var inställd också,
hur ska dethär sluta?
jag måste träna massa för att dethär ska gå.
men så äre,
uppvisning 31 maj på östgötateatern iallafall,
bara att hoppas på det bästa.

skola imorn igen,
prov första lektionen och inga böcker hemma,
svinbra.

och nu ska jag snart sova,
så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback