söndag

haft en mycket trevlig helg..
satt hemma i fredags och skulle träffa sahra,
se på film och bara mysa.
men när jag får tag på henne har hon druckit och ska tydligen ut,
så jag bestämde mig för att haka på.
kom dock inte dit förren halv 2,
och nykter var jag också men väldigt trevligt iallafall :)

igår ringde sis och väckte mig,
och sen gick vi till stan..
köpte lite småsaker,
och även en fin tunika till mamsen eftersom det är morsdag :)
sen åkte vi och käka lite på restaurang,
och sen hem.
bestämde oss för lite party,
så vid ca halv 10 mötte jag malin och hennes vän i haga.
gick till någon tjej, linda tror jag hon hette,
och så börja vi förfesta.
drog sen till stan, och sen till lindö.
avslutade kvällen på donken.

idag var det dans, lööööv it!
sista gången idag innan uppvisningen,
och nu börjar jag bli nervös.
sen gick ja hem och ringde malin,
och lite senare gick vi och åt glass,
och sen påbörjade en ganska lång och mysig promenad.
nu är jag bara skit trött och ska duscha och sen sova.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback