tisdag

åkte till sofie igår och sov där,
skola idag,
skrev prov och tror faktiskt det gick bra.
sen åkte jag hem..
har verkligen inte gjort någonting idag,
ska snart duscha, sen plugga lite och sen sova.

nu är jag bara rädd för vad som håller på att hända..


saknar dig.. saknar att vi hatade varandra innan vi blev vänner, saknar att stå hemma hos dig och välja kläder i din garderob, saknar alla gånger vi bestämde oss för att göra nåt helgalet och det alltid slutade med att vi tog en fika eller såg på en film, saknar alla fester tillsammans med dig, saknar att vi tycker vi är knasiga när vi tar extra vitlöksås på en pizza, saknar att vara fejk-holländare med dålig engelska, saknar att se dig komma in i klassrummet med din stora godispåse, saknar att se dig lysa upp när man säger att du ser vuxen ut i glasögon, saknar att vakna av dina sms på morgonen, saknar att vi skulle vara män och kolla på fotboll, dricka bärs och äta chilinötter, saknar att du står utanför mitt fönster och ropar på mig, saknar att sitta och spela buzz med dig, saknar att bli bjuden på din födelsedagsfest med ett sms jag satt och garva åt i en timme, saknar att springa runt och leka fotograf med dig i skolan, saknar att dansa som en zombie, och framförallt saknar jag din röst, ditt leénde, ditt skratt, din utstrålning och din helt fantastiska personlighet.
jag saknar allt med dig.
 
Du ger mig fortfarande glädje och ljus, Andrea ♥

ta aldrig något förgivet



Open the door, and show me your face tonight
I know it's true, No one heals me like you
And you hold the key


Kommentarer
Postat av: sarrra

aaaokej, nae jag vet faktiskt inte men vi kan höras! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback