torsdag

idag är det torsdag,
men det känns som söndag.
i vanliga fall älskar jag söndagar, men nu börjar jag bli uttråkad!
ring mig gärna om ni gör något kul.

igår vart det party, med johannii.
hon kom hit och vi drack lite,
sen sprang vi till bussen,
sena som alltid var vi även fast vi var klara typ 2 timmar innan den gick.
vi hann iallafall, stog och vänta på den i typ 10 min också.
väl på bussen visste vi inte vart vi skulle av,
så lånade nån killes mobil och ringde,
och vi kom rätt :)
så att aa, vi kom dit och det var en trevlig kväll helt enkelt!
lite för lite dans kanske, men de va kul ändå.


kom hem idag,
svinhungrig.
malin kom hit, sen gick vi och åt massa pizza,
och då menar ja massa!
sen gick vi hem, och nu sitter jag här med inget att göra då.
ska väl kanske släppa lite bilder,
antar det..

  

   

image131







tänker på dig andrea,
saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback