måndag

tog en liten paus från bloggandet, eller ja, några dagar.
hade inget intressant att skriva.
men nu är jag tillbaks!

i fredags blev det mys,
jag och sis va barnvakt åt lillasis.
vi fick besök av peter och linus,
det blev vin, idol, film o spel.

i lördags vare dans först,
och som jag skrev i ett annat inlägg ska vi hoppa ner i spagat.
så nu har jag sträckt mitt ben!
har även ett stort blåmärke på knät,
men sånt får man ta, för det är farligt snyggt när vi lyckas!
och inte nog med att vi ska sitta i spagat, vi ska shejka när vi sitter där.
på kvällen blev det mys,
och igår blev de också mys.
mysig helg med andra ord, lugnt o skönt!

idag vare praktik, lång dag.
sen träffa jag johanna, och vi gick o dansa.
disco och ragga, o vi stretcha en hel del.
nu är båda riktigt nära på att komma ner,
jag har kanske 2 centimeter kvar, och det med ett sträckt ben!
snart ska det gå, tränaträna.
kan lova att det kommer bildbevis när vi lyckas.

nu ska jag göra mig några mackor,
och sen sätta mig framför tvn och kolla prison break!

bye


Kommentarer
Postat av: Becss

hahha jao det typ brann få fotsulan ;P asså du vet under foten :S asskumt! Men ska man vara fin får man lida pin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback