måndag

jag tror att jag håller på att bli sjuk,
det känns i halsen, huvudet och i ögonen.
skulle va nice på ett sätt,
bara ligga hemma framför tvn hela dagen imorgon.

inte hunnit städa idag heller, praktik 11.00-19.00.
efteråt träffa ja malin och det blev lite käk,
helmys.
nu ringer det!

..det var sis, hon hade rast.
fika bestämt imorgon kväll, också helmys!

om ca 45 minuter börjar prison break,
jag längtar.
jag längtar också till den 21e november då det är fest med jobbet.
och så längtar jag till 19e december då vi äntligen drar iväg,
vi är borta i 21 dagar, ska bli underbart!

i veckan har jag också tänkt hämta ut mina bruna linser jag beställt :)

måste också påpeka att jag tycker det är helnice med nörd-glajjer,
bara att jag är för feg för att använda det.
jag gick runt med lisas hela kvällen i fredags,
och enda anledningen till att jag våga ha dom då var att jag var en aning onykter.
nörd-glajjer får 4 av 5 toasters, kanonkul.

måste köpa bikinis!

puss!

Kommentarer
Postat av: m

blev du sjuk sen ? :D fullfart , nörd <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback