onsdag

här sitter jag i klassrummet, helt ensam.
vi har rast, och sofie sprang bort till cafeterian för att köpa nåt.. antagligen godis eller cola.
jag snodde hennes mobil och sitter och lyssnar på east fm.
lunch om en timme, jag är hungrig.

igår va ja hemma,
sis kom och gjorde mig sällskap hela dagen,
så det blev ingen fika på kvällen.
städa gjorde jag också, oj va fint det är i mitt rum nu.
nu ska det bara målas om!

imorn ska jag utnyttja mitt presentkort jag fick när jag fyllde år, på en ansiktsbehandling.
ska bli jävligt nice!

fredag?

kiss





förjävla snygg människa! herreguuuuuuuuuud


Kommentarer
Postat av: Reffan

Hej.

Du känner inte mig, men tänkte fråga angående när du var i halmstad? Dina grannar, emilsand osv.

En kille som hette linus var med där.. vet du något om han gjorde något med nån av er eller annan?

För .. de sägs att de är så.

Tänkte bara om du visste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback