onsdag igen

Klart jag vill ditt bästa, du är ja min bästa..
Du får inte äls när igen. Han du ringa mig pappa be han ringa mig?
Är vilse, 07088 skola kan du ringa snälla.

asså hahahahah jag garvar så ja tjuter,
puss på fylla!

nu har jag försökt i 2 jävla timmar att fixa linserna så de blir bra,
har satt in dom typ 20 gånger åt fel och rätt håll,
har tappat som så dom blivit smutsiga,
fått ont i ögonen och blivit tvungen att ta ut dom..
ae, ja får helt enkelt försöka mer imorgon!

sammanfattning av denna dag: GALEN!




ser typ fettig, översminkad och missbildad ut, men whatevaaaah!
jag gillar malin P.

Kommentarer
Postat av: Malin P

hahaha och vad var det med dig igår när du skrev detta inlägg :D haahahha säg Aldrig malin P . PusZz

2008-11-13 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback