söndag

i fredags trodde jag att jag skulle ta det lugnt, men icke.
det blev partaj i jursla med johanna och elin, kul!
igår var det halloweenfest, blev dock liiiiite för mycket av det goda.
kvällen slutade tidigt för min del.
men jag hade roligt.
idag vaknade jag upp med ångest,
bakfylle-ångest. jag hatar det.
farmor och farfar kom och hälsade på,
och pappa visade upp sina skills i trolleri.
sen åkte vi hem till dom en sväng också,
sen förbi malin för att hämta upp mina saker.
och sen fick vi för att åka och övningsköra, första gången nånsin.
jag var jääävligt nervös så det gick inget vidare, men a, första gången som sagt.
sen åkte vi och handla, och sen till mamma.
och nu sitter jag här, har kollat på tv hela dagen.
först kolla på greys anatomy, sen one tree hill, och sen gossip girl.
3 deppiga program på raden, men sjukt va bra det är.
en aning deprimerad efter detdär.
och nu ska vi se på film,


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback