söndag

till att börja med; vafan?!
jag vet att jag är 2 dagar efter,
men missade idol i fredags och läste det nu.
anna har åkt ut!
hur kan anna åka ut när johan är kvar?
seriöst, människan kan ens inte sjunga. jävla johan.
nog om idol.

helgen har varit nice.
fredagen var både lyckad och inte lyckad på nåt sätt,
började bra, slutade bra. va som hände därimellan behöver ja inte ta upp.

dans i lördags, and guess what:
jag var nere! jag tror dock att jag sträckte mitt ben ännu mer,
men jag var nere i spagat! äntligen.
min kropp mår inge vidare nu, träningsvärk överallt, men det är så värt det.
resten av dagen blev det chill med sis.
samma sak idag, bara slappat hela dagen.
städat lite och varit o handlat, annars inget.
har fortfarande ångest från i fredags,
men jag tror att det börjar lösa sig..

har bestämt mig för att använda min kamera lite oftare,
den bara ligger o skräpar.
och även om jag tar med mig den,
så tar jag mig inte tid till att ta några kort.
det ska jag ändra på,
ska ta massvis med kort.
hur kan man annars minnas allt? hur mycket som helst får väl inte plats i huvet.
så nu mera kan ni räkna med lite fler bilder i bloggen!
jag ska försöka allafall.

nu väntar sanningens ögonblick,
natti.


you make me crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback