torsdag

jag var i tid till skolan idag,
till och med 10 minuter innan! ojoj.
och.. nu har jag börjat fundera,
bara sådär på 1 dag typ..
jag var helt inställd på att ta studenten nu,
men jag är jättetveksam.
när jag ändå är igång, varför inte lika gärna köra ett år till?
skulle nog kännas mycket bättre att gå ut med 2500 poäng,
än att gå ut med ett samlat betygsdokument.
värt att tänka på.

efter skolan gick jag till stan med carro,
vi myste lite på banken.
carro skulle tränat men det blev ändrade planer,
så hon åkte hem.
själv gick jag till polisstationen för att fixa ett nytt pass,
oj va ful bilden blev, men jag fick mig ett gott skratt iallafall.
sen tog jag en promenad hem till mammi,
och sen en promenad hem till papsen igen :)
nu tänkte jag nog snart sova,
ska nog satsa på att komma i tid imorgon också.. kan vara bra.


Hur kan du be mig,
be mig att förstå
Sätt dig själv i min sits så kan du,
kan du leva så

Så om hon viskar
hur mycket hon älskar dig,
pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig
Och akta dig för människor,
för människor gör en illa dom kan
Och var försiktig du har mitt liv i din hand

Allt det bästa till dig min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback