torsdag

igår kom jag i tid till skolan, och idag kom jag i tid till tandläkaren.
duktiga josefin!
efter skolan tog jag bussen till mormor,
hon hade kört fast med datorn.
så jag hjälpte henne lite, sen åt vi mat och kolla på tv. helmys!
runt 7 skulle jag åka hem,
och när jag satt där och vänta på bussen mindes jag en sak.
vi hade varit på fest i smedby,
missat sista bussen hem och hade ingenstans att sova.
så jag och andrea gick hem till min mormor och sov där,
sen på morgonen när vi väntar på bussen ser vi johanna komma vandrandes längs vägen.
johanna hade sovit kvar på festen,
och nu skulle hon få skjuts hem av sin pappa.
så jag och andrea lurade johanna att vi sovit ute,
och att vi blivit väckta av en igelkott som pussat andrea i pannan,
och en hamster som bitit mig örat.
johanna trött och bakis som hon var lyssnade knappt och bara svara: va, okej
jag och andrea hade lika kul åt det allafall, vi var ju lite trötta vi också.
så där satt jag, ensam, på samma hållplats som vi suttit en gång i tiden och skrattat.
miss u my angel!

när jag kom hem har jag bara suttit här, hela tiden.
nu börjar det bli dags att gå och lägga sig.
förresten har jag också bestämt vad jag ska göra för tatuering,
men det är hemligt än så länge.
fint kommer det bli i varje fall.

tjaaaaao

Kommentarer
Postat av: Karlsson

" Johanna hade sovit kvar på festen".. haha.. va illa det låter :D det här minns jag så väl.. trodde ju på er också, skapligt trött man borde ha varit. SKA DU TATUERA DIG? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback