lördag

fredagen blev riktigt lyckad.
malin och carro kom först,
men dom stannade inte speciellt länge.
fick allafall en present som jag blev jätteglad över!
johanna kom också efter en stund,
och av henne fick jag en snyggis tröja och en stor påse naturgodis, haha. söt.
och sen kom jessica och antonia.
och en liten stund på slutet kom linn.
sen bar det av till hugo för att ta stämpel,
och sen till nån annan förfest hos... jonas?
regna började det göra också, va blöta vi blev!
sen resten av kvällen blev det otten/hugo.
mina fötter var döda mot slutet,
helt sjukt va ont jag hade.
så det blev att gå utan skor hela vägen hem,
det var inte så skönt det heller.
aja, skitkul kväll! måste göras om.

idag blev jag väckt av papsen som ringde och sa att jag var tvungen att tvätta,
det var kul sådär klockan 9 på morgonen, dagen efter.
jag mådde svinbra.
så de var bara att tvinga sig upp.
somnade om när jag var klar, och sen kunde jag knappt ta mig upp ur sängen,
men det var fan värt det!
gick till dansen sen allafall,
och sen låg hemma hela dagen fram till kanske halv 9 ,
när jag bestämde mig för att åka till kusinerna.
och nu kom ja hem för kanske nån halvtimme sen,
jävligt trött och ska sova.

lov nu också förresten, alltid nice!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback