onsdag

redan onsdag! snart helg ju vafan. men jag klagar inte.

helgen var helt okej typ,
i fredags kom ju min syster hem, som sagt, och då blev jag glad.

i lördags mötte jag johanna k på stan, sen mötte vi johanna e (syster) och malin w (systers kompis), va.
köpte... dansskor, sen thaimat och åkte hem till malin w för att äta och röka vattenpipa.
helmysigt, förutom att den mesta tiden gick åt till att tända kolen.
sen åkte jag och johanna k hem, hon till sig och jag till mig.
efter ett par timmar kom johanna k hit igen,
och vi fixade klart oss för att sedan dra iväg.
lite impuls var det väl i detdär ändå?
en chansning som slutade bra, helt okej kväll,
helt okej helg som sagt.

i söndags minns jag inte vad jag gjorde men tror inte det var något speciellt..
eller jo! träffade malin p, vi åt pizza. bra grabb detdär.
sen johanna k och patrik b och gick bort till andrea en sväng,
och sen gick vi hem igen.

i måndags mötte ja mamsen vid resecentrum lite innan halv 8,
för klockan 8.35 avgick nämligen våran buss till göteborg.
sov kanske en halvtimme på bussen,
resten av tiden satt jag och bara försökte sova.
när vi kom fram gick vi lite på stan,
sen tänkte vi att vi skulle gå till hotellet och lämna lite packning.
vi kom fram till att vi frågat 8 pers om vägen dit,
och inte blev det lättare att hitta för det.
ingen visste nämligen vart den gatan vi skulle till låg,
och det var inte speciellt konstigt eftersom den var helt undangömd.
när vi väl hittade dit blev vi helt impade,
jättemysigt litet område och bara ca 15 min från stan, (1 h &15 min för oss som tog lite omvägar).
när vi droppat grejerna så tog vi en spårvagn tillbaks till stan igen,
hur smidigt som helst.
när vi var klara där satte vi oss på en restaurang och åt lite,
sen tog vi spårvagnen igen, tillbaks till hotellet.
såg lite på tv, och sen slockna båda 2, helt slut var vi.

gick upp igår och åt en jättegod frukost,
sen bar det av till centralen för att lämna av lite grejer,
och efter det gled vi runt på stan i några timmar igen.
16.25 gick våran buss hem,
då blev jag tvungen att hålla mig vaken tillsammans med mamma bara för hon inte kunde sova.
härlig liten resa sådär! god mat, trevligt umgänge, sköna sängar, och massa shopping.

idag var det skola som gällde igen,
sofie var inte där, och hur tråkigt är det inte utan henne?
tråkigt! hade ju dock johanna s som höll mig sällskap under dagen.
tog en tripp ner till stan med caroline s också,
köpte mig ett par nya halsdukar.
sen åkte jag tillbaks till skolan,
och sen blev det stan igen med johanna s.
vi fikade, och hon tåg hål i näsan.
själv höll jag på att svimma bara av att kolla på,
ingenting för mig såntdär.
nu är ja allafall hemma. jag har kollat på idol och städat, och ätit.

och nu mina kära vänner,
bara för att ni tjatar så mycket.....
nytt + ganska nytt :




















   
 <-- dans
   
  
    
  

världens längsta inlägg bara.
försök att inte lägga märke till den stökiga bakgrunden,
städat nu som sagt!

godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: sssara

7;e bilden, så jäkla härlig tröjan ser ut :D var kommer den ifrån?

Postat av: Malin PPP

hahahahha alltså. hahahah va ja garvar "träffade malin p, vi åt pizza. bra grabb detdär.

" malin P kallas jag nu också`? där ser man. haha,

2008-10-02 @ 11:51:46
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: malin PPP igen

oh vare dendära jeans.tröjan du mena? Farfar? skitsnyggg :D

2008-10-02 @ 11:56:20
Postat av: Emelié

Vad fina grejer :)

2008-10-07 @ 18:50:31
URL: http://emeliesophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback